Wednesday, March 26, 2014

Haftanın Albümleri: "Indie Cindy" & "Do To The Beast"

Pixies - "Indie Cindy" (2014)
Selam gençler,
Bu hafta iki büyük gruptan, iki merak uyandıran albüm düştü elime. "Indie Cindy"i dün dinledim, fena değil. Ama bir başyapıt da değil -sanki, en azından ilk bakışta. Pixies elemanları çok fazla projede çok iyi albümler de, çok iyi olmayan albümler de yaptılar. Geri dönüşleri sürprizlere açık -bu arada Kim Deal'de yok bu kadroda. Bakalım zamanla notlarını yükseltecekler mi, düşürecekler mi?

The Afghan Whigs. Yıl 1996. "Black Love" albümü. Galiba Akmar'da Zihni'den almıştım. Bir ara bazı kasetleri çok ucuzlatmıştı, REM'den "New Adventures in Hi-Fi"yi, Screaming Trees'den "Dust"ı satın aldığımı net hatırlıyorum -muhteşemdirler.
Bu ucuz albümlerin arasında "Black Love" da vardı herhalde, en azından seneleri tutuyor. 
O da ne albümdü... 
Neyse geçmişe mazi derler. Daha "Do To The Beast"i dinleyemedim. Ama her daim bu kazıyı yapmaya değer, içinde büyük bir hazine saklı olabilir.

Afghan Whigs - "Do To The Beast" (2014)

Bu arada 2 albüme daha burada not düşelim: Kaiser Chiefs- "Education, Education, Education & War" ile Fucked Up - "Year of the Dragon".

Kaiser Chiefs bana hep ortalama bir grup gibi gelir, ama bir sürü hit'leri, hem de iyi hit'leri, olan bir ekip. Hakkını yemeyelim. Fucked Up ise hardcore sahnesinin en güzel ekiplerinden, bu albümde gene deneysel bir işler yapmış olabilirler, sadece 3 parça mı ne var içinde...

Bu arada, Gregg Araki'nin "Totally Fucked Up"ı da beni zamanında fena etkilemiş bir filmdir.

No comments: