Tuesday, February 05, 2013

Neyi Bekliyorum?

Push the Sky Away
Nick Cave and The Bad Seeds - "Push The Sky Away" (2013)
Hasret bitti...

Grinderman'in iki albümü de (ben ilkini çok sevdim, ikincisine ısınamadım ama) şahaneydi... Ama son  Nick Cave and the Bad Seeds kaydı "Dig, Lazarus, Dig!!!" beni benden almıştı. Sene 2008'di. Bir alışveriş merkezinde, boktan bir giysi dükkanında bütün albümü baştan sona dinlediğim bir günü hatırlıyorum. Bir türlü çıkıp gidememiştim. Neyse, şimdi gayet klas bir kapakla "Push The Sky Away" geldi. Bakalım nasıl çıkacak... (bu arada artık nereden bulduysam bu kapağın sansürlü versiyonunu bulmuşum galiba.)

Bu arada, zaten biliyorsunuz, daima geleceğe bakan, David Bowie (geçen gün 66 yaşına girdi) yeni bir kayıt yaptı, "The Next Day", çıkarmak için gün sayıyor.

Sevdiğim elektronikçilerden Matmos  "The Marriage of True Minds" adında bir albüm çıkardı.

Matmos - "The Marriage of True Minds" (2013)

My Bloody Valentine, beş yıldızlık albümü "Loveless"dan tam 22 yıl sonra, 2 Şubat'ta, "mbv" adını verdiği bir albüm yaptı.

My Bloody Valentine - "mbv" (2013)
Böyle işte...

No comments: