Sunday, July 04, 2010

Yüzyılın Keşfi



Şu günlerde bir Einstein biyografisi okuyorum. Büyük bir kısmını iyi koca değildi, iyi baba değildi muhabbetine ayırmışlar. Bu kısımlar çok daha çabuk geçilebilirdi kanımca. Kuramları ile ilgili bölümlerse oldukça ilginçti. Gerçi pek anlamadım sayılmaz... :) Zaman sabit değilmiş meğerse! Neyse bu biyografinin çevirisi de berbat. İletişim'den çıkmış. Dikkat edin.
Evet Einstein çok şey keşfetmiş. Ancak yüzyılın keşfini bizzat ben geçen pazar yaptım. Yeni taşındığım evde 500 tane yepyeni plak buldum. Neler yok ki, Tom Waits, Bruce Springsten, David Bowie, Tom Petty, Miles Davis, Television, Clash.... 500 tane... '70 ve '80'ler ağırlıklı mükemmel bir koleksiyon. Ama sahibi satmayı düşünmüyormuş. Kusura bakmayın da böyle bir koleksiyonu kiraladığınız evde bırakıp sonra satmayı düşünmemek...

Öyle inanmıştım ki, onların benim olacağına...

Aynı durumdayız Maradona...

No comments: