Thursday, September 03, 2009

Sunday

1997 yapimi bu filmi, parmak hesabiyla herhalde 1999-2000 yillarinda, sanirim bir persembe gunu aksam uzeri, CNBC-e`de seyretmistim -o zamanlar bu kanalin adi da degisikti buyuk ihtimalle. Radikal`de kisacik bir tanitim okumustum, kacirmayin gibi bir seyler soyluyordu. Neyse, asgiya inip cekirdek de almistim... Mukemmel bir film oldugunu dusunuyorum Sunday`in.

IMDb adli sitede 6.8 verilmis bu filme, oldukca dusuk bir not. Allmovie.com 5 uzerinde 4 yildiz ile degerlendirmis.

Cradle Will Rock`un notu ise 6.7. Allmovie`de ise siteye giremedigim icin ne aldigini soyleyemeyecegim. Ama yanilmiyorsam 3-3.5 yildiz gibi beni tatmin etmeyen bir nottu.

Ben ikisine de 8-9`dan asagiya vermezdim. 10`u ise sadece cok guzel olmakla kalmayan, kulturel bir degisime de yol acma potansiyeli tasiyan filmler icin sakliyorum. Tabii istisnalar olabilir.

No comments: